سلام

این روزها هوا اینقدر گرم شده  دیدم بد نیست اینجا از شما با یک نوشیدنی خنک پذیرایی کنم

 

نوش جونتون

ایشالله توی پست بعدی با یک نوشته خوب در انتظار شما هستم

 

سلام

 

سلام

امروز کلی سر زنده و شاداب هستم !!!!!!!!!!!!!!!!!

چون پریشب رفتم عروسی .....چه عروسی بود ...هم عروس خوشگل بود هم داماد هر دوتا شاد و سر زنده بودن . میدونی چرا ؟ اخه هر دوشون نروژ زندگی می کردند و فقط اومده بودن اینجا یه مراسم بگیرین

اینقدر شاد بودند و شیطون با وجودی که عروسی رو توی یه باغ گرفته بودن و از ساعت ۸ توی کرج بارون شروع کرد به امدن  .... حتی موقع شام بارون تند تند شد .

اما عروس و داماد با شادابی خودشون اینقدر مجلس رو گرم کردند که هیچکی متوجه بارون نشد . فقط موهای خانمها دیدنی شده بود

اما کفش ورنی من توی اون تاریکی برق میزد

وای چقدر کفش ورنی خوبه

 

 

خسته از امتحانات  و دلگیر از روزگار  اومدم پای کامپیوتر و با هزار تا مکافات وبلاگ درست کردم

دوستم میگه وبلاگ نویسی کار خوبی ؟ هم میتونی دوستاهای خوب پیدا کنی و هم میتونی نوشتن رو یاد بگیری  ......خدا کنه !!!!!!!!!!! من که نوشتن خوب بلد نیستم . اما تا بتونم استاد حرف و سخن هستم

همیشه یه عالم پول تلفن برامون میاد

حالا کاشکی یه نفر کمکم بکنه بگه اینجا چی بنویسم بهتر ه

خدایا یه نفر رو برام بفرست

 

 

از بچگی آرزو داشتم یه کفش ورنی داشته باشم ... چون همیشه نو به نظر میرسه 

ازه اشم راحت پاک میشه و برق میزنه

وای چه آرزوی بود داشتن همچین کفشی برای من